Politica de rambursare
Echipa noastră își dorește să fiți pe deplin mulțumit atunci când cumpărați de la noi. Dacă nu sunteți încântat de produsele cumpărate sau din alte motive, le puteți returna sau schimba.
Legislația românească (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede următoarele: consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.

Clienții nostri pot returna produsele cumpărate în termen de 14 zile calendaristice de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului în virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014. Transportul retur este suportat de către client, noi vă înapoiem întreaga sumă pe care ați achitat-o la primirea comenzii în contul furnizat de dumneavostra în maxim 14 zile de la primirea coletului retur.

 

IMPORTANT DE ȘTIUT:
Vă rugăm să verificați produsele înainte de a le spăla și folosi. Produsele spălate sau folosite nu se pot returna sau schimba.

În cazul unui produs defect se schimbă doar piesa defectă (costurile transportului sunt suportate de noi). Dacă produsul nu se mai află în stoc, se poate schimba cu alt model (se achită diferența dacă există diferențe de prețuri) sau se poate returna. Dacă avem produsul în stoc dar dvs doriți schimbul cu alt model, costurile transportului sunt suportate de dvs.

În cazul în care doriti sa schimbați un produs cu alt model: completați formularul de pe pagina noastră, apoi trebuie să trimiteți produsul pe care doriți să-l schimbați prin orice firmă de curierat (produsul trebuie să conțină toate ambalajele originale, lipsa acestora duce la refuzarea returului) către noi. Plătiți transportul coletului în momentul în care predați coletul curierului (coletele cu plata la noi vor fi refuzate). După ce receptionăm produsul și efectuăm verificări, trimitem noul produs catre dvs.

Dacă în comandă ați avut 2 sau 3 produse dintr-o ofertă cu discount, returnând un singur produs, se va pierde valoarea discount-ului, produsul pe care-l veți păstra rămânând la prețul pentru o singură bucată.

În cazul ofertei 1+1 gratis sau altei oferte cu mai multe produse, nu se poate returna doar unul dintre produse, ci doar schimba cu un altul din aceeași ofertă sau să le returnați pe ambele/toate.

 

PAȘII DE URMAT PENTRU A FACE UN RETUR:
Produsul trebuie să fie însoțit de ambalajul original (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet și fotografia, eventual dacă conține și alte ambalaje sau cadouri din partea noastră), în cazul lipsei ambalajului original se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului.

Să fie ambalat într-o folie/pungă suplimentar pentru a nu fi lipite etichete de către curier direct pe ambalajul original al produsului (pentru retururile care nu sunt ambalate suplimentar, care au etichete sau bandă adezivă lipite direct pe ambalajul original se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului).

Îl expediați prin orice firmă de curierat (BOOKURIER, FAN CURIER, URGENT CARGUS, DPD, NEMO Expres etc.) chiar dacă a fost expediat prin serviciul Bookurier de către noi, la adresa: Strada Lerești nr.4, Sector 5, București, număr de contact 0750404533. NU TRIMITEȚI COLETE PRIN POSTA ROMÂNĂ CU RIDICARE DE LA OFICIUL POȘTAL PENTRU CA NU SUNTEM ÎNȘTIINȚAȚI DE PRIMIREA ACESTORA ȘI SE VOR ÎNTOARCE LA DVS.

IMPORTANT: achitați transportul către noi în momentul în care predați returul curierului (coletele ce vin cu plata la noi vor fi refuzate).

Rambursarea banilor se face în contul IBAN comunicat de dvs. în formularul de retur trimis odată cu coletul ramburs în maxim 14 zile calendaristice din momentul în care intrăm în posesia returului.